Podsumowanie roku 2016

Brill AV Media podsumowuje rok 2016

Podsumowanie roku 2016

Rok 2016, dziesiąty rok działalności operacyjnej w Polsce, to kontynuacja konsekwentnie realizowanego planu rozbudowy, ale także znaczne zmiany i wiele niezwykłych realizacji. Współpraca przy obsłudze Szczytu NATO, tytuł jedynego rekomendowanego dostawcy PGE Narodowy czy dołączenie do prestiżowej, międzynarodowej grupy AV Alliance – to jedne z wielu sukcesów minionego roku.

Przez ostatnie 10 lat konsekwentnie realizowaliśmy plan dynamicznej rozbudowy, który przełożył się na zwiększenie udziału w rynku oraz 15-krotny wzrost wartości sprzedaży, generując obrót kilkunastu milionów PLN w ciągu roku. W tym czasie stworzyliśmy zupełnie nową markę na rynku techniki AV, zbudowaliśmy struktury firmy oraz zgrany zespół profesjonalistów. 10 lat temu działaliśmy w trzyosobowym zespole, mając do dyspozycji 60 mkw. magazynu. Aktualnie nasza kadra to około 50 osób, magazyn rozrósł się do ponad 2 tys. mkw., a firma zajmuje wysokie miejsce w branżowej czołówce. Naszą obecną pozycję zawdzięczamy w dużej mierze zrównoważonemu finansowaniu i racjonalnym decyzjom inwestycyjnym, które stanowią podstawę działania, szczególnie na tak dynamicznym rynku jak nasz, na którym nieustannie pojawiają się nowe rozwiązania – powiedział Michał Czerniak, Dyrektor Zarządzający i wiceprezes Zarządu Brill AV Media Sp. z o.o. w wywiadzie dla OOHevent!.

Ważnym projektem wewnętrznym w roku 2015 było dla nas otworzenie nowego oddziału rentalowego w Krakowie, zajmującego się techniczną obsługą spotkań, które nastąpiło wraz z zakończeniem kompleksowego wyposażenia AV nowego centrum konferencyjnego Double Tree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center. Był to kolejny krok w zakresie rozwoju działu Instalacji Audiowizualnych. Rok 2016 jedynie potwierdził potrzebę i słuszność posiadania drugiego oddziału, który ze względu na swoje strategiczne położenie w pobliżu dużych centrów kongresowo-targowych jest dla nas świetną bazą wypadową, zarówno dla realizacji w samym Krakowie, jak i na całym południu Polski.

Ostatni rok to także zmiany we wspomnianym dziale Instalacji AV. Stanowisko Senior Project Managera objął Adrian Postek, który reprezentował firmę na licznych wydarzeniach branżowych, w tym m.in. podczas XI Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel. W roku 2016 dział instalacji zrealizował kilkanaście prestiżowych projektów, dostarczając spółkom z sektora finansowego, konsultingowego oraz usługowego zaawansowane systemy audiowizualne.

Nasza współpraca z obiektami obejmuje jednak nie tylko instalacje audiowizualne. Do największych sukcesów minionego roku zaliczamy nawiązanie współpracy i otrzymanie tytułu jedynego rekomendowanego dostawcy PGE Narodowy w zakresie dostawy usług Audio – Video – Light na potrzeby wydarzeń organizowanych na terenie tego obiektu. Od 2016 roku jesteśmy także preferowanym dostawcą dla czterogwiazdkowego Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowego Zamek Biskupi Janów Podlaski, a także odnowiliśmy umowę o współpracy z Sofitel Warsaw Victoria (jako wyłączny dostawca usług AVL odpowiedzialny za obsługę techniczną wszystkich wydarzeń w obiekcie).

Niezmienne wzmacniamy także dział Obsługi Technicznej Eventów, zarówno pozyskując nowych klientów, jak i poszerzając naszą ofertę sprzętową. Prócz wielu mniejszych tegorocznych inwestycji, jako kluczowe należy wyróżnić: Serwer Christie Pandoras Box, 40 szt. LED Lights Chauvet Maveric, YAMAHA QL5, MIDAS M32, ekrany LED 75” i 82”. Jednocześnie stale współpracujemy z partnerami z zagranicy, mając do dyspozycji ich szeroką gamę urządzeń, oraz planujemy kolejne inwestycje w nowe technologie, które w przyszłym roku mają przekroczyć łącznie wartość 1,5 mln PLN.

Pośród najważniejszych tegorocznych projektów możemy wymienić obsługę techniczną Dorocznego Światowego Kongresu Stomatologicznego FDI, VI Kongresu Polska Wielki Projekt, Bestsellerów Empiku 2015, ceremonii otwarcia Światowego Kongresu AIESEC, wernisażu kalendarza ATM Grupa 2017 czy Wielkiej Gali Integracji organizowanej z okazji Światowego Dnia Osób Niepełnosprawnych. Kluczowym projektem 2016 roku była obsługa kolacji roboczych podczas Szczytu NATO dla Szefów Państw i Rządów oraz Szefów dyplomacji a także, wraz z BSC AV Sp. z o. o., zapewnienie na czas tego wydarzenia ponad 100 kabin do tłumaczenia symultanicznego, 3500 odbiorników oraz dystrybucji sygnału audio w kilkudziesięciu językach!

Mając na uwadze stały rozwój firmy braliśmy również udział w wielu wydarzeniach branżowych, w tym Targach IBTM World w Barcelonie, Meetings Week Poland 2016, Gali 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu Brief, Festiwalu Marketingu OOH Magazine, III edycji Konferencji Event Biznes, 7. Konferencji Inwestycji Hotelowych Eurobuild CEE, Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, MP Picnic Day i MP Fast Date w Teatrze Palladium czy Gali charytatywnej Elfy SBE – z których część wspieraliśmy też w zakresie obsługi technicznej.
Zostaliśmy także członkiem prestiżowej, międzynarodowej grupy AV Alliance, zrzeszającej firmy z całego świata, związane z event engineering i techniką sceniczną – 75 członków z 47 krajów – w tym my, jako wyłączny przedstawiciel na Polskę! Jako jedna z firm, które w tym roku dołączyły do AV Alliance mieliśmy przyjemność zaprezentować się na 6 spotkaniu AV Alliance Get-Together Meeting, które odbyło się w dniach 7-9.10.2016 w Singapurze.

Zgodnie z naszą tradycją zorganizowaliśmy również szkolenia dla pracowników agencji eventowych, pod hasłem „Technologie eventowe od kuchni”, które w tym roku odwiedziła rekordowa liczba ponad 150 uczestników. Cieszy nas pozytywny odbiór tych wydarzeń i tak duża frekwencja – jest to dla nas ogromna motywacja do kontynuacji naszych działań. W 2017 roku stawiamy zatem na edukację i liczne inwestycje, ale planujemy także wiele niespodzianek dla naszych nowych i obecnych klientów.