Sukces warsztatów „Technologie eventowe od kuchni” 2017

Sukces warsztatów „Technologie eventowe od kuchni” 2017

W drugiej połowie sierpnia odbyła się szósta już edycja letnich warsztatów z techniki eventowej organizowanych przez Brill AV Media. W te wakacje zaplanowano dwa terminy warsztatów: 23 i 24 sierpnia na terenie EXPO XXI w Warszawie. Frekwencja przeszła oczekiwania organizatorów – w wydarzeniu udział wzięło ponad 200 osób!

Celem warsztatów było przekazanie i pogłębianie wiedzy z zakresu szeroko rozumianej techniki eventowej. W trakcie spotkań można było poznać możliwości sprzętu technicznego, porozmawiać z realizatorami, dowiedzieć się jak działają poszczególne urządzenia czy stanąć za konsoletą. Warsztaty skierowane były do pracowników agencji eventowych, którzy szukają inspiracji, chcą poszerzać swoją wiedzę i poznawać nowinki technologiczne.

„To kolejne organizowane przez nas warsztaty dotyczące techniki eventowej. Rok temu, w czasie dwóch edycji w Warszawie oraz jednej w Krakowie, odwiedziło nas niemal 150 osób. Formuła warsztatowa tych spotkań była jak najbardziej trafiona, co potwierdziło zadowolenie uczestniczących w nich osób, i dlatego też postanowiliśmy ją kontynuować, dodając co roku nowe elementy i niespodzianki” – wyjaśnia Michał Czerniak, Dyrektor Zarządzający Brill AV Media.

W tym roku warsztaty przeprowadzone były na niespotykaną dotychczas skalę – „Chcieliśmy pokazać zarówno nasze nowe urządzenia, w tym zakrzywiany ekran LED (LM 3.91 Gloshine), laserowy projektor Panasonic o rozdzielczości 4K (PT-RQ32K) czy fenomenalne ruchome głowy Robe BMFL Blade o mocy 1700 W, jak również zaprezentować szerokie możliwości serwera Christie Pandoras Box (Coolux) i kompatybilnych z nim urządzeń, takich jak AirScan (detektor pozycji, który tworzy niewidoczną powierzchnię, w której obiekty są wykrywane w dwóch wymiarach. W połączeniu z Widget Designer umożliwia niezwykłą bezdotykową interakcję oraz tworzenie bardzo efektownych interfejsów do prezentacji i sterowania). Całości smaku dodawały specjalnie na tę okazję przygotowane animacje od NewMotion Studios. Wydarzenie miało zainspirować pracowników agencji – podsumowuje Dorota Rogozińska, Marketing Manager Brill AV Media – Otrzymaliśmy bardzo pozytywny feedback, od wielu zadowolonych uczestników. To dla nas sygnał, że warsztaty są potrzebne, a ich tegoroczna forma była strzałem w dziesiątkę.”

Uczestnicy o wydarzeniu:

Organizator eventów powinien perfekcyjnie zarządzać dostawcami, harmonogramem i budżetem. Ale czy to wszystko? Otóż nie – mnogość sprzętów, nowinek i rozwiązań generuje konieczność doskonałego poruszania się w świecie techniki i multimediów. Warsztaty przeprowadzone przez Brill AV Media uporządkowały naszą wiedzę, podpowiedziały kilka tricków i utwierdziły nas w przekonaniu, że event przyszłości to event wykorzystujący nowoczesne technologie. Brill, jak zwykle – dobra robota!
– Katarzyna Szyszło, Senior Account Manager JUSTPOINT

Możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi była kosmicznym doświadczeniem. Dzięki temu wiemy, że nawet najbardziej szalone, niezwykłe pomysły – które powstają w Dziale Kreacji Mea Group w ramach tworzenia eventów oddziaływujących na wszystkie zmysły – można zrealizować wykorzystując innowacyjne technologie.
– Tomasz Nowak, Creative Manager Mea Group

Takie wydarzenia są kamieniem milowym w dziedzinie eventów. Edukacja klientów jest coraz bardziej popularna i cieszę się, że to właśnie koledzy z Brill’a wnoszą te świeżość na stołeczne pielesze.
– Dawid Jaroszewski, Specjalista d/s technicznych działu BQT Radissonblu Warszawa Centrum

Szkolenie przeprowadzone bardzo merytorycznie i konkretnie. Ciekawe propozycje i rozwiązania. Przede wszystkim urzekła nas architektura światła. Dziękujemy za zaproszenie!
– Zespół Moma Creative Concept

Dziękuję firmie Brill AV Media za możliwość udziału w warsztatach „Technologie eventowe od kuchni”.  Zawsze warto pogłębiać swoją wiedzę i warsztaty spełniły moje oczekiwania pod tym kątem. Bardzo logicznie przekazana wiedza na temat nowości technologicznych. Jestem pewna, że w przyszłości wykorzystam w praktyce zdobyte informacje.
– Katarzyna Matejuk, Conference and Events Director Eurocee Sp. z o.o.

Idea warsztatów dla agencji jest ciekawym i pożądanym przedsięwzięciem. Z perspektywy działu kreacji takie spotkania są doskonałą okazją do poznania nowości i zobaczenia ich na żywo. Jest to niezmiernie ważne, aby poznać zalety i wady danych rozwiązań zanim zaproponuje się je klientowi. Spotkanie oceniam pozytywnie. Podczas gdy jego pierwsza część była bardziej edukacyjna i skierowana raczej do osób nowych w branży, to druga część – z prezentowanymi konkretnymi rozwiązaniami – była dla osób bardziej doświadczonych zdecydowanie ciekawsza. Takie spotkania pozwalają nam się rozwijać, dlatego dziękujemy i czekamy na więcej.
– Magdalena Walczak, Senior Creative Agencja Defacto

Partnerami tegorocznego wydarzenia były EXPO XXI Warszawa, Mazurkas Catering, Rent Design, NewMotion Studios, Moc&ArtGroup, MeetingPlanner i Nissan.