Brill AV Media partnerem IV edycji konferencji Event Biznes

Brill AV Media partnerem IV edycji konferencji Event Biznes

Brill AV Media partnerem IV edycji konferencji Event Biznes

Wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane specjalnie z myślą o branży eventowej w Polsce, IV edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes odbyła się 7 listopada br. w centrum targowo-konferencyjnym Digital Knowledge Village w Warszawie. Była to doskonała okazja do integracji środowiska, wymiany doświadczeń oraz wzajemnych inspiracji. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej. W konferencji udział wzięło ponad 260 uczestników oraz 25 wybitnych prelegentów, 40 partnerów biznesowych – w tym 26 wystawców i 16 tytułów mediów branżowych , którzy zaprezentowali się na towarzyszących wykładom mini targach branży MICE. Wydarzenie poprowadziła fantastyczna Aleksandra Mikołajczyk.

Program konferencji Event Biznes miał na celu pokazanie, że event marketing to strategiczne planowanie wydarzeń i związanych z nim działań – w oparciu o wiedzę na temat produktu lub usługi oraz charakterystykę grupy docelowej – którego efektem są realne biznesowe korzyści.
Tematyka konferencji Event Biznes skupiała się na przedstawieniu uczestnikom wartości biznesowej, jaka jest efektem stosowania narzędzi event marketingowych w kontekście dotarcia przekazu do wybranej grupy odbiorców. Celem programowym było budowanie świadomości skuteczności działań branży eventowej oraz dostarczenie popartych praktyką argumentów, które mogą posłużyć jako podstawa planowania działań oraz podziału środków i budżetów. Jednodniowe spotkanie podzielono na pięć głównych bloków tematycznych:
1. Wartości w budowaniu efektywnych relacji
2. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case studies
3. Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy
4. Bezpieczeństwo w organizacji eventów
5. Przyszłość eventów – działania i narzędzia.

Jednodniowe wydarzenie skupiło przedstawicieli całej branży przemysłu spotkań w jednym miejscu. Była to wyjątkowa okazja do pogłębienia swojej wiedzy na temat event marketingu oraz poznania najnowszych trendów. Fantastyczna atmosfera skłaniała do nawiązania nowych ciekawych relacji biznesowych podczas rozmów we foyer, czy networkingu.

Brill AV Media było partnerem wydarzenia.

Więcej na: www.eventbiznes.pl

Fot. Kacper Studio