Digital Showroom Skoda Motorpol
We have implemented a Digital Showroom concept in the Skoda Motorpol showroom in Wrocław. Using advanced multimedia technologies allows the customers of the showroom to make a more informed selection of car configuration ...
With assistance from a showroom employee, the customer may use an iPad to wirelessly transmit the visualization of the selected car to the video wall composed of nine (3 × 3) 46” bezel-less monitors. Thanks to the large size of the video wall, the configured car is presented in nearly 1:1 scale.
Przy każdym z aut znajdujących się w salonie umieściliśmy monitory dotykowe na dedykowanych, designerskich standach – klient może dokonać podstawowej konfiguracji auta, takiej jak zmiana koloru czy felg, oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi prezentowanego modelu. Zwieńczeniem wizyty może być przejrzenie grafik i treści o tematyce motoryzacyjnej, wyświetlanych na stole dotykowym, przy filiżance pysznej kawy.
Adaptując najnowszą technologię audio-wizualną Skoda umożliwia swoim klientom pierwsze wirtualne spotkanie z wybranym autem.