11 czerwca na Bulwarach Wiślanych prawie 7 000 uczestników dowiedziało się, jak ważny jest zdrowy styl życia i regularne badania profilaktyczne, łącząc edukację z zabawą i relaksem.
Na czas Dnia Różowej Wstążki Bulwary Wiślane Jana Karskiego zostały podzielone na specjalne strefy dedykowane profilaktyce raka piersi i zdrowemu stylowi życia. Na scenie, Dorota Wellman i Olivier Janiak przeprowadzili szereg rozmów z ekspertami: lekarzami, trenerami i dietetykami oraz gwiazdami. Uczestnicy mogli posłuchać wywiadów odpoczywając na różowej trawie i na różowych leżakach w wyjątkowej strefie relaksu usytuowanej przed samą sceną. W wydarzeniu wzięło udział grono osobowości świata show-biznesu, w tym m.in.: Justyna Steczkowska, Jessica Mercedes, Filip Chajzer, Karol Okrasa, Łukasz Jemioł i wielu innych.
Brill AV Media odpowiadała za kompleksową obsługę techniczną dostarczając system nagłośnieniowy oraz oświetleniowy.
KLIENT
Agencja Rival Group
TERMIN
11 czerwca 2016
LOKALIZACJA
Bulwary Wiślane w Warszawie
SPRZĘT
Nagłośnienie:
D&B Q1
18 x JBL VRX
Monitory PolAudio MP115 &JBL SRX
Konsola Digidesign Profile
Mikrofony bezprzewodowe SHURE ULXD
Multimedia:
Mikser Vista Spyder X20
Roland V-800 HD
Oświetlenie:
4 x Robe MMX
12 x Robe Robin 800 Led Wash
Konsola MA dot2 XL-F
TEAM
Project Manager: Paweł Grabowski
Realizator dźwięku: Marcin „Matys” Matysiak, Tomasz „Colson” Kolski
Realizacja wizji: Krzysztof Wronka
Realizacja światła: Maciek „Ponton” Głowiński
FOTO
Moc&ArtGroup