edycja 2025
Warsztaty Techniki Eventowej Brill AV Media
- Data: 16 stycznia 2025
- Start: 9:00
- EXPO XXI ul. Prądzyńskiego 12/14 01-222 Warszawa
Data: 16 stycznia
Rejestracja zakończona!
Zdobądź Nowe Umiejętności!
XIII Edycja Warsztatów Techniki Eventowej
Zapraszamy do udziału w XIII edycji Warsztatów Techniki Eventowej, które są niepowtarzalną okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu obsługi technicznej różnego rodzaju wydarzeń. Jeżeli jesteś pracownikiem agencji eventowej, odpowiadasz za organizację eventów w firmach lub instytucjach, te warsztaty są właśnie dla Ciebie!
Co Cię czeka podczas warsztatów?
Podczas warsztatów przedstawimy szeroki wachlarz możliwości sprzętu technicznego wykorzystywanego przy produkcji eventów – od oświetlenia, przez nagłośnienie, aż po rozwiązania multimedialne. Nasze wydarzenie to doskonała okazja, aby:
- Poszerzyć i ugruntować swoją wiedzę na temat techniki eventowej.
- Zrozumieć, jak efektywnie współpracować z dostawcami sprzętu technicznego.
- Przeanalizować techniczne aspekty organizacji wydarzeń od kuchni.
Dodatkowo, będziesz mógł porozmawiać z doświadczonymi realizatorami oraz nauczyć się obsługi najnowocześniejszych urządzeń. Nasze warsztaty dają możliwość samodzielnego stanięcia za konsoletą i przetestowania sprzętu, którego używa się na największych wydarzeniach.
Dlaczego warto wziąć udział?
Warsztaty Brill AV Media to tradycja w świecie techniki eventowej i stały punkt w kalendarzu event managerów. Każda edycja przyciąga profesjonalistów z branży, którzy pragną nie tylko pogłębić swoją wiedzę, ale również poznać nowinki technologiczne, które zmieniają sposób organizacji wydarzeń. Nasi uczestnicy co roku podkreślają, że zdobyta u nas wiedza przekłada się bezpośrednio na sukces ich projektów.
Opinie o warsztatach:
Dla kogo są przeznaczone warsztaty?
Event Managerowie i Koordynatorzy Eventów
Osoby odpowiedzialne za całościowe planowanie i koordynację eventów, które chcą lepiej zrozumieć, jak wykorzystać technikę do podniesienia jakości wydarzenia.
Specjaliści ds. Marketingu i PR
Pracownicy, którzy zajmują się promocją wydarzeń i muszą znać możliwości techniczne, aby efektywnie zaplanować pokazy, prezentacje multimedialne czy livestreaming.
Pracownicy działów kadr i HR
Organizujący wewnętrzne eventy firmowe, takie jak szkolenia, konferencje, spotkania integracyjne, którzy chcą poznać sposoby na optymalne wykorzystanie technologii w przestrzeniach eventowych.
Organizatorzy Konferencji i Targów
Osoby zajmujące się dużymi, profesjonalnymi wydarzeniami, gdzie technika audiowizualna pełni kluczową rolę w prezentacjach i wystąpieniach.
Firmy i instytucje współpracujące przy organizacji wydarzeń
Managerowie sal konferencyjnych, eventowych oraz pracownicy hoteli odpowiedzialni za techniczne wsparcie organizatorów wydarzeń, którzy chcą zoptymalizować możliwości techniczne oferowanych przestrzeni.