Digital Showroom Skoda Motorpol

We wrocławskim salonie Skoda Motorpol wdrożyliśmy koncepcję Digital Showroom. Zastosowanie zaawansowanych technologii multimedialnych pozwala klientom salonu na bardziej świadomy wybór konfiguracji samochodu. ...

Klient, w asyście pracownika salonu, może z poziomu iPada przesłać bezprzewodowo wizualizację wybranego auta na ścianę video składającą się z dziewięciu (3x3) monitorów bezszwowych 46”. Dzięki dużemu rozmiarowi ściany video skonfigurowany samochód prezentowany jest w skali niemal 1:1.

Przy każdym z aut znajdujących się w salonie umieściliśmy monitory dotykowe na dedykowanych, designerskich standach – klient może dokonać podstawowej konfiguracji auta, takiej jak zmiana koloru czy felg, oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi prezentowanego modelu. Zwieńczeniem wizyty może być przejrzenie grafik i treści o tematyce motoryzacyjnej, wyświetlanych na stole dotykowym, przy filiżance pysznej kawy. Adaptując najnowszą technologię audio-wizualną Skoda umożliwia swoim klientom pierwsze wirtualne spotkanie z wybranym autem.