Dwudziesty dziewiąty sezon walki najlepszych żużlowców o medale indywidualnych mistrzostw świata w formule Grand Prix za nami. To już drugi sezon z udziałem Brill AV Media, a w nim kolejnych kilkanaście bezbłędnie zrealizowanych wydarzeń.
Zespół Brill AV Media był odpowiedzialny za dostarczenie rozwiązań multimedialnych oraz oświetleniowych w różnych strefach tego wydarzenia. W projekcie uwzględniono ekrany LED do wykorzystania na zewnątrz, które zapewniły doskonałą widoczność nawet przy silnym słońcu, dzięki powłokom antyrefleksyjnym oraz wysokiej klasy ekrany LCD, które przekazywały bieżące informacje związane z wydarzeniem. Ponadto bardzo ważną rolę odegrało oświetlenie, które podkreślało atmosferę podczas rozgrywek.
Sezon drugi Speedway Grand Prix w liczbach:
- 10 turniejów, 230 wyścigów i 920 okrążeń marzeń, które przełożyły się na tysiące przemierzonych kilometrów ziemią i powietrzem ekipy #BrillTeam
- Dziesiątki kilometrów przewodów
- Ponad 1000 m2 outdorowego ekranu LED
- Ponad 250 ekranów LCD
- Około 100 ton przewiezionego sprzętu
- Ponad 80 dni trasy i pracy w terenie
- Ponad 150 tysięcy widzów na stadionach oraz miliony fanów przed telewizorami
A to przecież jeszcze nie koniec! Z niecierpliwością czekamy na kolejny sezon i być może wyjazdy w jeszcze bardziej odległe zakątki świata.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.fimspeedway.com/