XIII Edycja Warsztatów Techniki Eventowej

11 stycznia 2024 roku w EXPO XXI odbyły się Warsztaty Techniki Eventowej. To wydarzenie jest już tradycją w kalendarzu event managerów i z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. W tym roku przyciągnęło prawie 300 specjalistów z branży, pragnących poszerzyć swoją wiedzę oraz zapoznać się z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi podczas organizacji wydarzeń.

W pierwszym bloku skierowanym do młodszych adeptów branży eventowej poruszono tematy związane z technicznymi aspektami organizacji eventu. Uczestnicy mieli okazję zgłębić tajniki oświetlenia, nagłośnienia oraz multimediów, zdobywając wiedzę niezbędną do planowania i realizacji wydarzeń.
W trakcie drugiego bloku skierowanego do doświadczonych profesjonalistów z branży eventowej skupiono się na tematach związanych ze scenografią, mechaniką sceniczną oraz ruchomymi elementami sceny.

Warsztaty Techniki Eventowej nie mogłoby być tak udane bez wsparcia partnerów:

  • Piasecki i syn dostarczył mechanikę sceniczną i wprowadził dynamikę do urządzeń Brill AV Media. Dodatkowo Janek Piasecki prowadził prezentację i przestawił dynamiczne zastosowania urządzeń.
  • Mazurkas Catering 360 po raz kolejny zaserwował niezapomniane smaki na najwyższym poziomie.
  • RENTDESIGN zadbał o komfort i wygodę uczestników.
  • EXPO XXI Warszawa udostępniło przestrzeń, w której odbyło się wydarzenie.
  • VIVA System zadbało o efekt wow na wejściu i wykonało korytarz z laserów.
  • Connetto wsparło proces rejestracji gości.

 

Serdeczne podziękowania należą się również prowadzącym Brill AV Media, którzy dzielili się wiedzą i doświadczeniem oraz DJ’owi, który zadbał o muzyczne doznania i energię! Realizatorzy i technicy wnieśli za to ogromny wkład w sukces tego wydarzenia budując je od początku do końca. Świetna robota!

Bez pasji, zaangażowania i wysiłku #BrillTeam oraz partnerów Warsztaty Techniki Eventowej nie byłyby tym, czym są! XIII edycja okazała się kolejnym sukcesem, dostarczając uczestnikom nowej wiedzy, inspiracji oraz umożliwiając wymianę doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży eventowej.