XII Edycja Warsztatów Techniki Eventowej

Warsztaty Techniki Eventowej to tradycja i stały punkt w kalendarzu wielu event managerów, którzy co roku chętnie biorą udział w wydarzeniu, aby poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe rozwiązania techniczne stosowane podczas obsługi wydarzeń.

Wydarzenie z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością – w tegorocznej edycji warsztatów wzięło udział ponad 250 uczestników z całej Polski.

Opinie uczestników:

„Bardzo dziękujemy za zaproszenie i możliwość uczestnictwa w warsztatach.
Mamy kilka uwag i pozwalamy sobie je przedstawić dla obopólnego dobra:

  1. Extra pomysł
  2. Extra wiedza
  3. Extra wykonanie
  4. Wpraszamy się na przyszły rok!”


YAK YETI team.



„Super spotkanie – jestem pod wrażeniem”

Senior Project Manager, BCD Meetings & Events Poland.



„Fajne wydarzenie, dostępne i namacalne (dosłownie i w przenośni).

Mega ciekawy koncept – dzielenie się wiedzą + pokaz usług.”

Executive Events, DuoLife.


W czasie warsztatów zostały omówione tematy takie jak:

  • Techniczne aspekty organizacji eventu.
  • Przegląd rozwiązań – konstrukcje, multimedia, nagłośnienie, tłumaczenia symultaniczne, oświetlenie.
  • Jak optymalnie wykorzystać potencjał techniczny miejsca wydarzenia – z perspektywy firmy technicznej​.


Każdy z uczestników mógł wyciągnąć praktyczną wiedzę dotyczącą organizacji eventów, a podczas przerwy miał możliwość porozmawiania z realizatorami czy sprawdzenia jak działają poszczególne urządzenia.

Obserwuj nasze media społecznościowe, ponieważ wkrótce będziemy informować o kolejnej edycji Warsztatów Techniki Eventowej, na które już teraz serdecznie zapraszamy!